Min bilder
Namn:
Plats: Östergötland, Sweden

Här huserar en 40-årig förskollärare. Gift är jag med världens bästa karl och 4 barn har vi hunnit skaffa. Vi bor tillsammans hela härliga familjen i det hus som min farmor och farfar en gång byggde i början på 40-talet. Mörkt och murrigt var det när vi flyttade in men det försöker vi förändra vartefter vi hinner och orkar. Jag tycker mycket om den lantliga, gammeldags, vita stilen och nu börjar det ta form i huset. Ett stort intresse vid sidan av familj och inredning är HÄSTAR. Mycket av fritiden tillbringas i stallet då två döttrar och jag själv rider:) Jag älskar även scrapbooking och har hållt på med det från och till i ungefär 6 år. Välkomna hit!

30 maj 2006

Maj månads alster....

Här kommer en del av de alster jag arbetat med nu i maj. Har några jag inte hunnit fota men det rinner på i en jämn ström nu känns det som. Kul. Ni är jättevälkomna att lämna kommentarer av alla de slag såklart.


2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Inte dåligt vad du har varit kreativ i maj! Det vackraste är fortfarande en av mina favvisar.

10:28 em  
Anonymous Anonym sa...

Många fina sidor här med, var är nappen är min favorit, Jag vet att jag har kommenterat den nånstans förr men jag måste bara skriva här inne också att jag tycker att det är så härligt med sån vardagsdokumentation. När guldklimparna är små så är det ju sånt de gör flera gånger om dagen som snabbt glöms bort senare, d v s om man inte gör som du och gör en snygg layout av det! :)

9:48 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida